terça-feira, abril 11, 2006

O 2º lugar, nas minhas viajens de sonho vai para...

Atenas, Grécia
.
Vanessa Ferreira

4comentadores...:

Blogger Sandra Silva disse...

tou a ver que só gostas de locais bem velhinhos para destino de férias. E que tal Nova Iorque? :)))))

17 abril, 2006 10:35  
Blogger Vanessa disse...

quem te disse que nova iorque é nova??? e eu gosto de ir a sítios ímportantes para se compreender a história da humanidade! got it?

17 abril, 2006 13:42  
Blogger Nunovsky disse...

Ladies , ladies- please don't fight ! How about paying me a trip to London ? It has history , luxury , and ..........you know the rest !

18 abril, 2006 20:37  
Blogger Vanessa disse...

ó' pa' ele?!?!?!!! Who the hell you think you are? why don't you pay me a trip to egipt or greece? why don't you pay hera trip to new york? and by the way a wouldn't mind to visit new york to!

:-P

18 abril, 2006 20:40  

Enviar um comentário

<< Home

Estou no Blog.com.pt Everything for everyone on Ebay...
Google
Text Link Ads Try AuctionAds Estou no Blog.com.pt